Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

PREVIEW: Fókuszban a modern kommunikációs megoldások

Prémium online megoldások alkalmazása, a szervezetfejlesztés kiemelt témája: a befolyásolás, tizedik Bundesliga győzelmével hasít a Bayern München…

Modern kommunikációs megoldások

Ha valaki prémium üzletágban van, akkor a social media, az online megoldások alkalmazása elengedhetetlen kellék a kommunikációs sikerhez. De az biztos, hogy teljes mértékben meg kell érteni azt, hogyan viselkednek az elérni kívánt kommunikációs fogyasztók, és ehhez kell igazítani az elvárásokat. Az első szabály mindenképp az, hogy túl kell látni a megalománián és el kell felejteni a nagy számok bűvöletét. Az online kommunikációnak pontosan az a legnagyobb előnye az összes többi csatornához képest, hogy nagyon pontosan lehet célozni általa. Ha csak belegondolunk egy televízió vagy rádió lehetőségeibe, az ott elszórt kommunikációs üzenetek bárkihez eljuthatnak, és persze megvannak a megfelelő szakmai fórumok, amik mérik azt, hogy kik a nézők és a hallgatók, de azt még nekik sem sikerült feltalálniuk, hogy adott célcsoportokról meg tudják konkrétan állapítani, hogy hallgatták vagy látták az adott műsort, hirdetést.

Egy motor mindenek felett

A globális mobiljáték piac 2022-2026 között 9,76%-os CAGR-rel növekedve 2026-ra várhatóan eléri a 151,1 milliárd USD értéket – derül ki a Global Mobile Gaming Market című legfrissebb jelentésből. Az olyan tényezők, mint a játékipar bővülése, a mobiljátékokra fordított kiadások és az okostelefonok számának emelkedése, a mobiljáték felhasználók táborának szélesedése, az internet elterjedése, illetve a gyors urbanizáció a piac növekedését ösztönzik. Ez a jelenség nem csak néhány országban jelentkezik; a globális játékipar bővül, és ebben a bővülésben az okostelefonok jelentős szerepet játszanak.

Tanult befolyásolás

A pandémia sok új dolgot hozott be az életünkbe. A munkaerőpiac teljesen felbolydult és olyan elvárások, preferenciák jelentek meg munkavállalói, munkaadói oldalról, melyekkel előtte vagy nem találkoztunk, vagy egyszerűen csak nem voltak a fókuszban. A legnagyobb változás mégis az, hogy a korábban elhallgatott vagy a nem illik róla beszélni kategóriába tartozó faktorokról is elkezdett értekezni az üzleti társadalom. Nincs mese, válság van. Az igazán kvalifikált munkaerőért pedig óriási küzdelem indult meg a piacokon, így hát nincs idő takargatni a szennyest. Ezek közül az új faktorok közül a vezető helyre mindenképp a befolyásolás/manipuláció témaköre került, hiszen az elmúlt két évben egyértelműen a szervezetfejlesztés fő témájává váltak.

Sororozatban tizedik

A múlt héten a Bayern München sorozatban tizedik Bundesliga-bajnoki címét szerezte meg a rivális Borussia Dortmund ellen aratott győzelmével. Ez jól jellemzi az elképesztő dominanciát, hiszen eddig egyetlen csapat sem nyerte meg háromnál többször egymás után a Bundesligát. Edzőként a bajor Julian Nagelsmann-nak ez az első bajnoki címe, és egy olyan korszaknak a következő lépése, amilyenre még nem volt példa Németországban.