Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

ICONS: John Williams

John Williams zeneszerző 90 évesen a legidősebb Oscar-jelölt, aki valaha is versenyben volt az ikonikus szoborért. Idén A Fabelman család című Spielberg mozihoz készített zenéért zsebelheti be a következő díját. Minden idők egyik legelismertebb filmzeneszerzője számos alkalommal dolgozott együtt Spielberggel, a páros pedig Hollywood egyik legerősebb és legbefolyásosabb együttműködő ereje. Idén ötvenharmadjára száll versenybe a filmakadémia elismeréséért, amellyel ő a második legtöbbször jelölt személy Walt Disney (59-szer) után az Oscar történetében.

Amennyiben mostani filmje, A Fabelman család zenéje nyer, ez lesz a hatodik olyan eredeti zenei mű, amellyel Oscart szerzett. Korábbi díjainak listája az 1971-es Hegedűs a háztetőn sikerével kezdődött, ezt követte 1975-ben A cápa, a Csillagok háborúja 1977-ben, az E.T., a földönkívüli 1982-ben, valamint éppen harminc évvel ezelőtt 1993-ban a Schindler listája. Emellett neki köszönhetők az Indiana Jones-, a Jurassic Park- és a Harry Potter-mozik fülbemászó taktusai is. Három kivétellel egyébként ő szerezte az összes Steven Spielberg-film zenéjét, A Fabelman család a páros tizenhetedik együttműködésének a gyümölcse.

„Megbeszéljük, hogy hova tegyük a zenét, és mi lesz a funkciója a jelenetekben. Én eljátszom Stevennek néhány kis félig kidolgozott témát a zongorán” – magyarázta Williams. „Soha nem mondta nekem, hogy „ez nem tetszik” vagy „ez nem jó”. Csak a testbeszédével, a szemével és az arcával ad egyfajta bátorítást ebbe vagy abba az irányba.”

„A zene valószínűleg régebbi, mint a nyelv. Nagyon fontos dolog mindannyiunknak – amikor gyászolunk, vagy boldogok vagyunk. Nem tudjuk, hogy miért. Ez kiismerhetetlen. A végén a film majd elmondja nekünk, ha eléggé odafigyelünk. Ez főként intuitív.”

„Johnny és én mindig nagyon régivágásúak voltunk abban, hogy a legtöbb filmünkben teljes zenekarokat és kórusokat szerepeltessünk” – tette hozzá Spielberg. „Szeretem a zenekarokat. Soha nem hagyom ki a zeneszerzői megbeszéléseket. Ez az én jutalmam a filmtől, amit épp most készítettem.”

Talán kevesen tudják, hogy amikor John Williamst 1952-ben behívták a légierőhöz, szolgálati ideje alatt több katonai zenekart szervezett és vezetett, sőt játszott is bennük. A Julliardon folytatott tanulmányai után Los Angelesben eleinte filmstúdió-zongoristaként kapott munkát. Olyan filmek filmzenéiben hallhatjuk, mint a West Side Story, a Van, aki forrón szereti, vagy a Ne bántsátok a feketerigót! Mielőtt 1972-ben megismerkedett Steven Spielberggel, Williams a „kis képernyő” számára is komponált, olyan televíziós műsorokhoz írt zenét, mint a Gilligan’s Island és a Lost in Space.

A THR értesülései szerint Spielberg hamarosan producerként vesz részt egy Williams életéről és karrierjéről szóló dokumentumfilm elkészítésében. Az Imagine Documentaries és a Nedland Media koprodukciójában készülő filmet Laurent Bouzereau rendezi majd.