Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Strategy

A „Natural Idol” korszaka

A Covid nyomása alatt, megtetézve a következő hónapokban és években drasztikus hatásokat gyakorló háborús következményekkel, felmerül a nagy kérdés: hogyan viselkedik, és mit tesz ilyenkor az igazán jó vezető?

A YEAR AGO: Az üzletfejlesztő barát – Az üzletfejlesztés átalakulása a COVID-19 hatására (3. epizód)

Azt már láttuk, hogy az üzletfejlesztő jó barát tud lenni. De milyen adagban jó ez a barátság az üzleti döntéshozóknak?

Feliratkozás.

Adja meg email címét, hogy hamarabb értesüljön a DECISION cikkeiről!

Céges fejlődés a vezetők karakterének árnyékában (5. epizód): Fejlődni mindig kell, most van is rá külön ok

Az Expert típus gondolkodásmódja a fejlődésről igen egyértelmű: egész életében fejlődnie kell az embernek. A tudását, szakmaiságát bővítenie kell, és ebben a kora sem állíthatja meg.

Céges fejlődés a vezetők karakterének árnyékában (4. epizód): Minden jó lenne úgy, ahogy volt

Ha a Supporter döntéshozók mottóját keressük, a legmegfelelőbb verziók minden esetben a változatlanság köré csoportosulnak.

Céges fejlődés a vezetők karakterének árnyékában (3. epizód): Nagyobbra, még nagyobbra, legnagyobbra!

Az Individual üzleti döntéshozók a válságban a hatalmas lehetőséget látják, ahol a kreativitásuk, a kommunikációjuk, befolyásoló képességük érvényre tud jutni.

Céges fejlődés a vezetők karakterének árnyékában (2. epizód): Nagyobbra, még nagyobbra, legnagyobbra!

A Ruler vezetők alapvető ismérve, hogy szeretik megmutatni státuszukat, hatalmukat, melyet elsősorban a nagysággal fejeznek ki a külvilág felé.

Céges fejlődés a vezetők karakterének árnyékában (1. epizód): Általános fejlődési mutató

A céges fejlődést többen többféle módon mérik. Van, aki a céges szervezet létszámának növekedésére büszke, van olyan, aki a bevételnövekedésre fókuszál, és van olyan is, akit a profit érdekel.

A YEAR AGO: A keselyű kommunikáció

A márkaépítés terén ismét egy fontos időszak következik. Úgy tűnik kommunikációs szempontból időben sikerült ébredniük a cégeknek, akik mind-mind készen állnak keselyűként lecsapni a lehetőségekre.

Vírusválság, háború, stratégia: A stratégiai tanácsadás változása (3.rész)

Mi szükséges ahhoz, hogy valaki jó stratéga legyen? Mi alapján dönthetjük el, hogy egy tanácsadó cég jó vagy sem? Palencsár Miklóst (Mentors & Partners Group) kérdeztük.

Vírusválság, háború, stratégia: A stratégiai tanácsadás változása (2.rész)

Ma már a tanácsadás önmagában nem elegendő, a sikerhez annak végrehajtása, gyakorlatba történő áthelyezése, és az egész folyamat menedzselése szükséges.

Vírusválság, háború, stratégia: A stratégiai tanácsadás változása (1.rész)

Nem sokan számítottak arra, hogy a stratégiaépítésnél számolni kell egy háborúval, ami olyan inflációs, recessziós környezetet teremt majd, amilyennel nem volt még dolga a mai, modern menedzsereknek.

A YEAR AGO: OUT OF BOX, de most tényleg! – 1. epizód: Álmodozók és józanok

Sokan gondolják, hogy amúgy ők „out of box” módon gondolkodnak és dolgoznak. Pedig, ha valamikor, akkor most valóban szükség lenne az igazi megközelítést alkalmazni!

Friss.

top.