Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Strategy

A HR Ego harca a talentekért: A 2020 óta sikeresen alkalmazott talent management programok

Az elmúlt két év sikeres talent management programjainak közös jellemzője, hogy minden alkalommal két alapmetodikát alkalmaztak a szervezetfejlesztő cégek.

Kémjátszma (2. epizód): Szelekció fókuszú talent management

A szelekció fókuszú talent management mindenképp luxus a HR számára, amiért bizony meg kell küzdeni, hiszen nem fogják a legjobb képességű emberek csak úgy megrohanni a vállalatot.

Feliratkozás.

Adja meg email címét, hogy hamarabb értesüljön a DECISION cikkeiről!

Kémjátszma (1. epizód): Szelekció fókuszú talent management

A szelekció fókuszú talent management megjelenése nagyjából egybeköthető a startup világ hódításának kezdetével, de mára már nem csak a világméretű unikális cégek alkalmazzák.

Ha egyszer ide belépsz (2. epizód): Fejlesztés fókuszú talent management

A fejlesztés fókuszú talent management mindig a már meglévő állományban gondolkodik, és abból próbálja meg a legtöbbet kihozni mind teljesítményben, mind a fluktuáció visszaszorításában.

Ha egyszer ide belépsz (1. epizód): Fejlesztés fókuszú talent management

A fejlesztés fókuszú talent management a mai kiélezett versenykörülmények között, megfelelő átalakulással manapság is sikeresen alkalmazható.

Majd dolgozom, ha boldog vagyok: Új szemléletű generációk és a talent management

A talent management kihívásai nem oldhatóak meg magas szintű idol management felépítése nélkül. Általában ez az a pont, ahol a mai modern HR komolyan megakadt.

Prémium és tömeg stratégiai trendek (3. epizód): Brand, szakmai tudás, emberi kiszolgálás

A COVID-19 utáni piac újraépülésénél nagy kérdőjelek vannak azzal kapcsolatban, hogy mi várható a prémium, illetve a tömeg vásárlóktól.

Prémium és tömeg stratégiai trendek (2. epizód): Prémium akarok lenni, de nem megy

Sokan sok mindenre képesek azért, hogy egy rövid időre prémiummá tudjanak válni. Mik a „felfelé kapaszkodni” akarók egyértelmű közös pontjai?

Prémium és tömeg stratégiai trendek (1. epizód): A gazdagok, akik nem költik a pénzüket

Ha valaki gazdag még egyáltalán nem biztos, hogy prémium vásárlóként lép fel. És van, akinek vásárlói attitűdje ugyan a prémium, azonban nincs arra pénze, hogy ezt az igényét ki is élje.

Modern kommunikációs megoldások (3. epizód): Elnyúló hatás, óriási „szerencse”

Mitől professzionális egy média a prémium kommunikációs fogyasztók szemében? Elsősorban a dizájn, a tartalom, és a „réteg célcsoport” megléte miatt.

Modern kommunikációs megoldások (2. epizód): Prémium online kommunikáció

A prémium online kommunikáció első szabálya, hogy el kell felejteni a nagy számok bűvöletét, hiszen a legnagyobb előnye éppen a pontos célközönség kijelölése és elérése.

Modern kommunikációs megoldások (1. epizód): Hagyományoktól a social media csalódásig

Nagy igazság volt mindig, hogy egy adott kommunikációs csatornát arra kell használni, amire alkalmas, és ez ugyanúgy igaz volt a social media felületekre is.

Friss.

top.