Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Human

Több mint egy bevásárlóközpont: a Mall of America múltja és jövője

Egy 2017-es előrejelzés 2022-re minden negyedik amerikai bevásárlóközpont bezárását jósolta. A MoA a pandémia alatt átélt néhány nehéz időszakot, most újult erővel tér vissza.

A YEAR AGO: CENTRAL PARK 5: A valódi céges elégedettség (1. rész)

Ha meg kellene jelölnünk egy területet az üzleti életben, melyet a leginkább és a legmélyebben érintett a COVID-19 időszak, a szakemberek egybehangzó véleménye szerint egyértelműen a HR.

Feliratkozás.

Adja meg email címét, hogy hamarabb értesüljön a DECISION cikkeiről!

A YEAR AGO: A kritika veszélyei és jutalmai, 3. rész: A kacsák

Ha úgy néz ki, mint egy kacsa, hápog, mint egy kacsa, és nem fogadja el a kritikát, mint egy kacsa, akkor az egy kacsa.

A YEAR AGO: A legfontosabb menedzser tulajdonságok 2021-22 / 1. helyezett: Aktív empátia

A legsikeresebb üzletemberek nem csak megértik mások helyzetét, hanem bele is tudják képzelni magukat a másik fél „bőrébe”, képesek „átülni a másik oldalra” egy-egy döntéshozatal erejéig.

A YEAR AGO: A legfontosabb menedzser tulajdonságok 2021-22 / 4. helyezett: Boldogság

Talán meglepő, hogy a megkérdezett menedzserek egyáltalán rangsorolták a boldogságot, azonban a pandémia után ennek a tulajdonságnak a jelentősége bizony hatalmasat nőtt.

A YEAR AGO: Átalakuló értékesítés

Ha most bárki is értékesítésre adja a fejét, annak tisztában kell lennie azzal, hogy szakmainak és újszerűnek kell lennie. Ja, és még egy fontos információ: „no bullshit”!

Silver Linings

A boldogság relatív fogalom. A helyzet az, hogy mindig másokhoz hasonlítjuk magunkat, ez pedig ugyanúgy igaz az üzletemberekre, mint az élsportolókra.

A három nővér: Az idolizmus, a „talent management” és az „employer branding” kapcsolata

A mai talent management problémakör eredője az idol management és az employer branding, vagyis annak megoldásához is az szükséges, ami erre a három területre egyszerre képes hatni.

Idolok nyomában (5.rész): Authoritarians generáció (1949-1960)

Az Authoritarians generáció szülöttei autodidakta módon építették fel magukat, és elfogadóbbak a fiatalok, és az újdonságok irányába, mint például az eggyel fiatalabb Perfectionists generáció képviselői.

Lépést tartani

Az elszabadult infláció a világ legnagyobb vállalatait arra ösztönzi, hogy emeljenek a fizetéseken, ha meg akarják tartani a dolgozóikat.

Idolok nyomában (4.rész): Followers generáció (1997-2008)

A Followers korosztálynál nem tudnak idolként megmaradni azok, akik a társadalomért, a közjóért, a közösségért nem vállalnak felelősséget.

Idolok nyomában (3.rész): Ambitionists generáció (1985-1996)

Az HR piac legnagyobb változását, az idolizmus és talent management témák abszolút mértékben történő fókuszba kerülését egyértelműen ez a generáció motiválta.

Friss.

top.