Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

India és a Dior találkozása

Múlt héten mintegy 850 helyi és nemzetközi híresség, divatguru, szerkesztő és influencer gyűlt össze Mumbaiban a történelmi Gateway of India előtt, ahol az első hivatalos Dior bemutatót tartották az országban.

A Covid-korlátozások feloldása után elmondható, hogy egyre sűrűbben választanak a divatcégek legújabb bemutatójuk helyszínéül egy-egy új egzotikus célállomást: gondoljunk csak a nemrég lezajlott Gucci show-ra Szöulban, Chanel divatbemutatóra Dakarban és Szenegálban, a Dior Men kollekció bemutatására Gízában és Egyiptomban. Az óriási felhajtás és a költségek miatt a múlt heti Dior show még mind ezek mellett is óriási eseménynek számított, és nem csak a ruhák miatt, amelyek az ismerős indiai esztétikai trópusokat a már sokat látott „Diorizmusokba” fogalmazták újra. Soha ennyi figyelmet nem kapott korábban egy világmárka helyi bemutatója korábban Indiában.

Maria Grazia Chiuri, a Dior női ruhák művészeti igazgatója már 1992 óta foglalkozik Indiával, különösen annak hímzőivel, amikor is Vinod Maganlal Shah, a Chanakya műhelyek vezetője először jött Olaszországban, hogy felfedezze a luxusmárkákkal való együttműködés lehetőségeit. Abban az időben Chiuri a Fendi kiegészítőtervezője volt, és elmondása szerint a hímzés „nem volt túl divatos”, hiszen sok-sok éven keresztül inkább a minimalizmus és a dekonstrukció volt előtérben. Kettejüket mélyen gyökerező szakmai barátság köti össze, amely majdnem 30 éve tart. Mióta Chiuri a Christian Diornál dolgozik, ő és Karishma Swali együtt szorgalmazták mind a látványos, mind a feminista és etikus dolgokat – egyrészt a női művészektől megrendelt hatalmas textil falfestmények elkészítését, amelyek a Dior párizsi couture bemutatóinak falait díszítik, másrészt a 2015-ben alapított Chanakya Kézműves Iskolát, amely nőket képez a kézműves mesterségre és a lehetőségekre egy nagyrészt férfiak által uralt területen. A különböző hímzési technikák, mesterségek száma eléri a háromszázat. A Kantától a Zardozin át a Pachisiig, a Madras-szövésig és a tömbnyomtatásig egy rendkívül komplex és változatos kultúrával találkozhatunk.

„India egy kontinens. Minden egyes része olyan, mint egy külön állam, a saját hagyományos technikáival és kultúrájával. De úgy gondolom, hogy a természet elemeivel való kapcsolat végül mindenhol nagyon erős” – mondta Chiuri.

A szemet gyönyörködtető ruhákon túl az indiai nők és lányok sokszínű közösségeinek függetlenségéért való fizetség egyértelműen az egyik legnagyobb elégtétel Chiuri és Swali számára. Ez a kapcsolat sokkal mélyebbre hatol, mint az ügyfél és a szállító tipikus tranzakciós kontaktja. A Karishma Swali által 2015-ban alapított Chanakya School of Craftban a létrejötte óta eltelt nyolc év alatt 1000 nő végezte el a 950 tanítási órára épülő programot, akik közül a legfiatalabbak 16, a legidősebbek pedig 60 évesek voltak.

A nemrég vezérigazgatói posztba került Delphine Arnault, Bernard Arnault, az LVMH
luxusbirodalom lányának első nagy hatalmi lépése arra enged következtetni, hogy a hatalmas luxuscég is új „fegyverkezési versenybe” kezdett a divat szerelmeseinek
meghódítására az élményekért, illetve a figyelemért, és mindezt újabb és újabb
platformokon teszi.