2019-ben a Lacoste és a le Fleur* egy tenisz ihlette kollekciót dobott piacra, amely akkor a két márka lényegének legkézenfekvőbbnek tűnő találkozási pontja volt. Most, négy évvel az első kollab után a hiphop legzseniálisabb udvari bohóca, Tyler, the Creator visszatért a Lacoste elegáns divatházába egy preppy stílusú második kiadással, hogy excentrikus életérzésével újra felrázza a márkát.
A tenisz iránti rajongás természetesen ebből az összeállításból sem hiányozhat; csak a stílust változtatták meg, és hogy a kollekció még hatásosabb legyen, a sportruházatot most gondosan kötött darabok alkotják. A különc stílusáról ismert zenész és divatikonTyler, the Creator, a le Fleur* márka alapítója és kreatív igazgatója azt mondta, hogy az új sorozat kardigánja az egyik legjobb dolog, amit valaha csinált. A részletek a zenész muzsikájában és stílusában is kulcsfontosságúak, és ez nincsen másképpen ebben az összeállításban sem. A hímzett krokodil a le Fleur* aláírással igazán ütős, és gyorsan felkelti mindenki figyelmét. De kiemelhetnénk a virágos gombokat is a márka nevének tiszteletére. A 2019-ben piacra dobott darabokkal ellentétben ez egy őszi kollekció, tehát a ruhák a következő, hidegebb időszakra szólnak. Ebből következően van itt nekünk a már említett kardigán mellett – mely Tyler elengedhetetlen védjegye – kötött mellény, sok-sok nyomott póló, kabát – egyikhez egy hozzáillő nadrág is jár -, és még rakott szoknya is. A kardigánok világoskék részletei ragyognak, míg az összehangolt színek a bolyhos mellényeken és a hozzájuk illő kiegészítőkön jelennek meg. A duó rakott szoknyákat és nadrágokat is tervezett, amelyek kifinomult mintákat kaptak, hogy teljessé tegyék a kollekciót. Az összeállítás két ékszer-kiegészítőt is tartalmaz, egy gyöngyös karkötőt és egy ugyancsak gyöngyös nyakláncot. Tyler jellegzetes stílusa a Lacoste időtlen vonzerejével kombinálva összességében egy olyan kollekciót eredményezett, amely biztosan nagy sikert arat a divatrajongók körében világszerte.
Preppy
A preppy (más néven preppie vagy prep) egy amerikai szubkultúra, amely az Egyesült Államok északkeleti részén található főiskolai előkészítők öregdiákjaihoz kötődik, akik a szüleikhez hasonlóan a legnagyobb presztízzsel bíró oktatási intézményekben (pl. Harward, Yale, Princeton, Columbia) tanultak tovább. A kifejezést, amely az „preparatory” rövidítése, jellemzően az ilyen iskolák tanulóinak vagy öregdiákjainak megnevezésére használják. A preppyk tulajdonságai közé tartozik egy sajátos szubkulturális beszéd, szókincs, öltözködés, modorosság és etikett, amely egy konzervatív, felsőosztálybeli neveltetést tükröz.
Az elmúlt években a Lacoste meglehetősen sokat fejlesztette a fiataloknak szóló részlegét. A reklámjaikban egyre inkább átveszik a főszerepet a sportruhák és a széldzsekik, míg tíz évvel ezelőtt a klasszikus pólók és persze a tornacipők voltak a fókuszban. A közelmúltban a Netflixszel, a Comme des Garçons-szal való közreműködés és persze a Lacoste Olympic Heritage kollekció is nagyban hozzájárult ehhez az elengedhetetlen újjáalakulási folyamathoz.
A pasztell árnyalatú le Fleur* x Lacoste kollekció október 11-től érhető el.