Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

A Lyft elbocsátások

Az elsősorban az Egyesült Államokban működő fuvarmegosztó szolgáltatás, a Lyft (a második legnagyobb az Uber után) a hírek szerint mintegy 1200 ember, azaz a munkaerő mintegy 30%-ának elbocsátására készül. A döntés a vállalat új vezérigazgatójának, David Risher-nek az első nagyobb lépése, aki már hetek óta fontolgatta a leépítéseket.

Risher hétfőn vette át hivatalosan a Lyft társalapítóitól, John Zimmertől és Logan Greentől az irányítást. A vezérigazgató által az alkalmazottaknak küldött e-mail szerint a leépítésekre azért van szükség, hogy a cég költségei csökkenjenek, és megfizethetőbb fuvarokat, jobb jövedelmet biztosítsanak a sofőröknek, valamint a nyereséges növekedést is elősegítik. Az intézkedésből származó megtakarításokat a versenyképes árakra, a gyorsabb átvételi időkre és a sofőrök megfelelőbb bérezésére fordítják majd.

A rivális

Az elbocsátások egy eleve nehéz időszakot követően történnek a Lyft-nél – amely nehezen tudott lépést tartani nagyobb riválisával, az Uberrel -, mivel novemberben már elbocsátotta alkalmazottainak 13%-át. Ennek ellenére vagy eredményeképpen februárban a vállalat rekordbevételről számolt be, de figyelmeztetett, hogy a gazdasági kihívások lassítják törekvéseiket az árcsökkentéssel kapcsolatosan. Risher azt mondta, hogy a Lyft és az Uber megkülönböztetésére irányuló stratégiájának kulcsfontosságú része lesz a versenyképes árak fenntartása. Az elbocsátások hírét először a The Wall Street Journal jelentette, egy a helyzetet jól ismerő személyre hivatkozva. Az cikk szerint az elbocsátások közel 1200 embert érintenek, ami a Lyft alkalmazottainak mintegy 30%-át jelenti, mivel a leépítések előtt körülbelül 4000 munkavállalót foglalkoztatott a cég.

A Lyftnek erős versenyben kell helytállnia az Uberrel szemben, amely nagy összegeket fektetett be az ételkiszállításba és a globális fuvarmegosztó üzletágába. Az Uber a járványidőszakot is hatékonyabban vészelte át, mint a Lyft, hiszen sokkal nagyobb vállalat, és diverzifikáltabb bevételi forrásokkal rendelkezik. A Lyft elbocsátásainak híre az Uber hasonló bejelentését követi, amely a hírek szerint a globális munkaerő mintegy 5%-ától készül megválni. A leépítés része az Uber szélesebb körű erőfeszítéseinek, amelyek célja a költségek csökkentése és a működés racionalizálása a nyereségesség elérése érdekében. A fuvarmegosztó iparágat súlyosan érintette a pandémia, mivel az emberek többségükben otthon maradtak és így az utazások is elmaradtak. A kereslet csökkenése a bevételek jelentős visszaeséséhez vezetett világszerte az Uber és a Lyft, valamint más fuvarmegosztó cégek esetében egyaránt.

Leépítés vagy méretcsökkentés?

Risher e-mailje szerint az elbocsátások mellett a Lyft várhatóan jövő csütörtökön néhány irodáját is bezárja, és az ott dolgozókat is majd akkor értesítik a továbbiakról. A Lyft sokáig az Uber mögött a második helyen állt a fuvarmegosztó piacon, azonban egyelőre nem tudni, hogy az elbocsátások segítenek-e a vállalatnak teret nyerni a nagyobb riválissal szemben. A Lyftet a legutóbbi finanszírozási körben 15,1 milliárd dollárra értékelték, és az előző évre tervezték a cég tőzsdei bevezetését, de végül úgy döntöttek, hogy a piaci volatilitás és a pénzügyi kilátásokkal kapcsolatos aggodalmak miatt elhalasztják ezt a lépést. A hírek szerint a vállalat állítólag még idén tervezi a tőzsdei bevezetést, de ennek időpontja egyelőre még bizonytalan.