Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Amikor nem a félidei show a fő attrakció

A Super Bowl Halftime Showja mindig is óriási jelentőségű esemény, és most ez a látványosság ismét eladó. Az Apple Music váltja fel a Pepsit ennek az éves zenei rendezvénynek az elsődleges szponzoraként. A Halftime Show megvásárlása csupán egy sokkal nagyobb televíziós jogokkal kapcsolatos tárgyalás része volt az NFL és az Apple között. Az NFL akár 2,5 milliárd dollárt is kér a Sunday Ticket jogáért, ami a futballmeccsek legértékesebb napjaként ismert vasárnapi mérkőzések csomagját jelenti. Ez a 2,5 milliárd USD több mint 1 milliárddal magasabb ár, mint a DirecTV-vel kötött jelenlegi szerződésben szereplő összeg. De amíg a főcsomagról még folynak a tárgyalások, az Apple Musicnak közben sikerült megszereznie az év legnézettebb tévés perceinek jogait.

Ez a fajta szponzoráció még újdonság az Apple számára, amely mindig is arról volt ismert, hogy kicsit másképp csinálja a dolgokat, mint más megamárkák, például a Pepsi vagy a McDonald’s. Ez utóbbi cégek nagy múltra tekintenek vissza a sportesemények támogatásában, de az Apple ritkán szponzorál olyan eseményeket, amelyek felett nem rendelkezik teljes ellenőrzéssel. Valójában a 2016-os Met-gála óta nem adta az Apple a nevét ilyen rendezvényhez, amikor is az Apple Watch bevezető eseményének szánták.

A nagyobb kép

Az Apple és az NFL közötti tárgyalások egy sokkal nagyobb üzlet része, miszerint a liga arra törekszik, hogy a sport streaming vezető szolgáltatójává váljon. A legtöbb ember az Egyesült Államokban már megszabadul a hagyományos televíziós csomagjaitól, és helyette a Netflixhez és a Disney-hez hasonló streaming lehetőséget választja. Az NFL 2021-ben 13 milliárd dolláros, 11 évre szóló megállapodást kötött az Amazonnal a csütörtök esti mérkőzésekre, miközben azt is bejelentette, hogy a Sunday Ticketet is eladja valamelyik streamingszolgáltatónak. Az NFL kiterjedt tárgyalásokat folytatott az ESPN-nel, az Amazonnal és a Google-lal, de a leghosszabban az Apple-lel egyeztetett ez ügyben.
Jelen állás szerint mindkét fél arra számít, hogy valamikor a közeljövőben megegyezés születhet, de mivel egyszerre ennyi minden van a levegőben, a tárgyalások bonyolultak.

A források szerint az Apple számára az egyik legnagyobb probléma az, hogy az NFL hatalmas árat kér. Nem csak az baj, hogy 1 milliárd dollárral többet, mint a jelenlegi ár, de ez már olyan árszintre is rúg, amelyet nem biztos, hogy az Apple költségvetése olyan könnyen elvisel. Az Apple nem úgy lett a világ egyik legnagyobb vállalata, hogy bármikor hagyta volna magát megszorongatni. Ahogy Walter White mondaná: „Én (Apple) vagyok az, aki kopogtat!” Így az NFL továbbra is várja az ajánlatokat más streaming platformoktól, de egyikük sem akar hatalmas erőfeszítéseket tenni csak azért, hogy a liga befolyása alá kerüljön.

Mindent összegezve még mindig az Apple tűnik a legvalószínűbb befutónak az NFL-meccsek közvetítésére az elkövetkező években. A Halftime Show megállapodás viszonylag kis lépés egy nagyobb üzlet felé, de jelentős szimbolikus értékkel bír. Bármi is történik, az NFL streamingszolgáltatóra való áttérése azt jelenti, hogy a profi sport üzleti oldala valóban új korszakba lépett. És ez egy újabb szög a hagyományos média koporsójában.