Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Google Medicine? / Lemaradva

A Google előretörése az egészségügyben / A Ferrari és a Lamborghini lemarad az elektromos autók versenyében

Google Medicine? Az Alphabet előretörése az egészségügyi színtéren

Vannak olyan iparágak, amelyek túl nagyok és nyereségesek ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyhatnánk őket, mint ahogy az Egyesült Államokban az egészségügyet. A gazdag országok jellemzően GDP-jük 10%-át költik erre a szegmensre. Annak ellenére, hogy az Egyesült Államokban a hasonló országoknál rosszabbak az eredmények, az USA elképesztő 17%-ot költ, ami évente több mint 3,6 billió USD-t jelent. Ez részben azért ilyen óriási összeg, mert a meglévő piaci szereplők az évek során hatalmas munkát végeztek érdekeik védelmében.

A biztosítótársaságok, a kórházhálózatok és a gyógyszergyártók különböző akadályokat építettek ki a piacra lépéshez, bonyolult közvetítői hálózatot hoztak létre, és mérhetetlen vagyonokat költöttek politikai lobbikampányokra azért, hogy megvédjék az egyre növekvő „tortából” való részesedésüket. De ezt a „tortát” az amerikai technológiai óriások nem akarják és nem is fogják figyelmen kívül hagyni.

Az Alphabet – a Google anyavállalata – néhány éven belül nem az első olya multicég, amelyik az egészségügy területére lép. Az Amazon sikeres online gyógyszertárral és telemedicinával rendelkezik, míg az Apple sikeresen integrálta a technológiájába az egészség folyamatos nyomon követését különböző új alkalmazásokkal és funkciókkal. Azonban az Alphabetnek vannak a legnagyobb ambíciói mind közül. Az elmúlt három év során a vállalat kockázati tőke szárnya mintegy 100 üzletet kötött az egészségügyi területen (ez az összes üzlet 25%-a az adott időszakban), és már 1,7 milliárd dollárt költöttek a projektjeikre. A biztosítótársaságok példáját követve a cég korábban az egészségügyben dolgozó szakembereket vett fel, hogy eligazodjanak az amerikai egészségügyi rendszerben és lobbizzanak is az érdekükben. A Google hosszú és sikeres múltra tekint vissza abban, hogy nem sajnálja a pénzt az új projektekre, és hogy ezt sikerrel is tették, azt bizonyítja a Google Docs, a Gmail és az Android operációs rendszer. Ha arra kellene fogadni, hogy melyik technológiai óriás fog sikeresen belépni az egészségügy területére, akkor az Alphabetet mondanám.

Lefelé a lejtőn

A világ két leghíresebb szuperautó-márkája a Ferrari és a Lamborghini csak nagyon nehezen tudnak olyan támogatást szerezni elektromos járműveiknek, mint amelyet a benzinmotoros remekműveik mindig is élveztek. Mint tudjuk, mindkét vállalat Olaszországból származik, és az európai kontinens pedig egyre gyorsabban halad az elektromos járművek előtérbe kerülése felé. Ez a trend elkerülhetetlen, de ez nem kedvez a szuperautóknak, legalábbis egyelőre nem. A szuperautók meghatározó jellemzője hogy drágák, fényűzőek és kifejezetten hangosak, amikor beindítják és a gázra lépnek. Ezeket a járműveket nem a tipikus utakra tervezték, még ha túlnyomórészt ott is használják őket, és ez az ikonikus üvöltés a motorból, a feltűnő formatervezés mindenhol, ahol csak járnak, kivívja az emberek figyelmét.

Ez a két vállalat mindig is arról volt ismert, hogy az autótervezés élvonalába tartozik, de amikor az elektromos járművekről van szó, lemaradásuk jelentős. A jelenlegi éllovas a Tesla, amelynek Model S Plaidje alig több mint két másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, ami gyorsabb, mint bármelyik Lamborghini vagy Ferrari. Bár a Ferrari már próbálkozott hibridekkel, az első teljesen elektromos járművét csak 2025-ben fogja piacra dobni. A Lamborghini 2023-ban kínálja eladásra első plug-in hibridjét, és csak 2025 után fog teljesen elektromos járművet kereskedelmi forgalomba hozni. Ez a két vállalat évtizedekig az iparág élvonalában volt, de most az a veszély fenyegeti őket, hogyha a mai kor igényeit nézzük, lemaradnak.