Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Mi ez a szag? Siker

2022-ben új rekordot döntött a női vezérigazgatók száma a Fortune 500 vállalatnál. Márciusban 74 női vezérigazgatót alkalmaztak Amerika 500 legnagyobb bevételű vállalatánál, szemben a 2021. júniusi 41-gyel és a 2002-es mindössze 7-tel. Az új csúcs azonban még mindig csak mintegy 15 %-os női képviseletet jelent az ország legnagyobb állami vállalatainak élén. A McKinsey szerint a világjárvány szinte azonnal éreztette hatását a nők foglalkoztatásában. Számos piacon a nők 25%-a fontolgatta, hogy elhagyja a munkahelyét vagy feladja a karrierjét. Ez a hatás különösen a vezető beosztású nők esetében volt kirívó, és még erősebben jelentkezett azoknál az anyáknál, akik tíz évnél fiatalabb gyermeket vagy gyermekeket nevelnek. Egyszerűen fogalmazva, a nőknek fel kellett adniuk karrierjüket a gyermekeik érdekében, a férfiaknak viszont nem. Így a világjárvány évtizedes fejlődést tett semmissé. Tehát még hosszú utat kell megtenni, hogy áthidaljuk ezt az újonnan kiszélesedett szakadékot, de sok nő van, aki ugyanúgy teszi a dolgát. Ebben a visszatérő rovatban néhány inspiráló nőt emelünk ki, akik élen járnak a nemek közötti egyenlőség felé vezető úton az üzleti életben.

Cég: Poo-Pourri
Vállalkozó: Suzy Batiz
Címe: Batizzy Batiz: Alapító és vezérigazgató
Érték: 400 millió USD

Suzy Batiz élete során sok mindenben elbukott. A vállalkozó kétszer jelentett csődöt, mielőtt azzá a sikertörténetté vált, amit ma láthatunk. Először 1986-ban Batiz felvásárolt egy menyasszonyi szalont, amely nem tartott sokáig. Aztán 2002-ben a vállalkozónak másodszor is csődöt kellett jelentenie a dot-com összeomlása után. Toborzási honlapja, a Greener Grass, amely a kultúrához való illeszkedés alapján hozta össze a vállalatokat és a jelölteket, nem indult be. Pontosabban a befektetők, akiket talált, hogy támogassák, a krach miatt visszaléptek és a finanszírozás elvesztésével a vállalat is csődöt mondott. Batiz elhatározta, hogy ez soha többé nem fordulhat elő, ezért amikor 2007-ben elindította a Poo-Pourri nevű sikertörténetét, a saját megtakarításából (25 000 USD) fogott hozzá a megvalósításához. Ez a döntés – hogy elkerülje a külső befektetőket – lehetővé tette számára, hogy megtartsa az irányítást és így saját maga navigálta a Poo-Pourrit a zsúfolt, heves versenyben álló piacon.

A Poo-Pourri egy olyan vállalat, amely illatosító spray-ket fejleszt és értékesít vécékbe. Termékeik illóolajokból és más természetes vegyületekből készülnek, amelyek bevonják a víz felszínét, és a gyártó állítása szerint visszatartják a kellemetlen szagokat. A cég neve a „potpourri” szójátékából ered. A cég sikerének nagy részét a vonzó csomagolásnak köszönheti; a névvel kapcsolatos vécéhumor ellenére maguk a palackok elegáns, szeszélyes dizájnt viselnek, amelyek senkinek a fürdőszobájában nem keltenek negatív feltűnést. Emellett a siker abból is ered, hogy a vállalat elkerülte a szintetikus illatanyagokat, és helyette az illóolajokat választotta, amelyeket a prémium fogyasztók előnyben részesítenek. Ez a prémium piaci rés azt jelenti, hogy a vállalat felárat számíthat fel a termékeiért, amit a fogyasztók láthatóan szívesen megfizetnek.

Batiz maga is mindent megtesz azért, hogy javítsa a nők életét az üzleti életben. Vállalatánál a vezetőség 78%-a nőkből áll. Batiz – aki a jóga, a meditáció és az egészséges táplálkozás rajongója – fontosnak tartja, hogy cégénél a nem vezető beosztású nők is jól érezzék magukat; masszázsszobákat kínálnak az alkalmazottaknak, egészséges ételeket szállítanak a Whole Foods-tól, feng shui szakembert vontak be a texasi központba és élő növényekkel teli munkakörnyezetet hoztak létre. Bár az olyan nagyobb márkák, mint az Air Wick (a Reckitt Benckiser), az SC Johnson és a Procter & Gamble uralják a légfrissítők piacát, a Poo-Pourri ezt drasztikusan túlteljesítette. Tekintettel a prémium termékek COVID utáni teljesítményére, a Poo-Pourri felkészültnek tűnik arra, hogy továbbra is nagy sikereket érjen el.