Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Globális kiskereskedelmi ambíciók (1. rész): Egy kanadai óriás merész lépése Japánban

A globális kiskereskedelmi tájkép szeizmikus változás előtt áll, mivel az Alimentation Couche-Tard kanadai óriáscég, célba vette a 7-Eleven lánc mögött álló japán Seven & i Holdings felvásárlását. A jelenleg még csak az előkészítő szakaszban lévő ügylet két óriást egyesítve a világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi csoportját hozhatja létre.

A tokiói székhelyű Seven & i Holdings megerősítette a Couche-Tard kéretlen felvásárlási ajánlatának kézhezvételét, a pénzügyi részleteket pedig egyelőre nem hozták nyilvánosságra. Ez a merész lépés a Couche-Tard korábbi, 2020-as sikertelen próbálkozását követi, és azt jelzi, hogy a vállalat újból elszántan törekszik a japán piacra való betörésre. Amennyiben a felvásárlás megvalósul, ez lehetne a legnagyobb külföldi vezetésű felvásárlás egy japán vállalatnál, ami jelentősen átformálná a globális kiskereskedelmi ágazatot. Az Alimentation Couche-Tard jelenleg több mint 16 000 üzletet üzemeltet Észak-Amerikában és Európában, elsősorban a Circle K márkanév alatt. Másrészt a Seven & i egy 85 000 üzletből álló hatalmas hálózatot irányít, jelentős koncentrációval Ázsiában és az Egyesült Államokban. A Couche-Tard stratégiai célja a Seven & i összes forgalomban lévő részvényének felvásárlása, ami – ha sikerrel jár – globális szinten bizony jelentősen újradefiniálhatja a kényelmi kiskereskedelmet. A történelmi jelentőségű akvizícióhoz vezető út azonban egyelőre tele van kihívásokkal. Japán régóta híres erődszerű vállalatairól, amelyek gyakran makacsul ellenállnak a külföldi felvásárlásoknak. A vállalati fúziók és felvásárlások nagyobb nyitottságát és átláthatóságát célzó közelmúltbeli reformok ellenére ez az ügylet próbára teszi a japán vállalatok hajlandóságát a külföldi tulajdonlás elfogadására. Ezenkívül a japán konbini (kisboltok) és észak-amerikai társaik közötti kulturális és működési különbségek jelentős integrációs kihívásokat jelenthetnek.

Bár az ügyletet a Seven & i független igazgatói még vizsgálják, annak következményei mélyrehatóak lehetnek. Az akvizíció nemcsak a kiskereskedelem dinamikáját változtatná meg világszerte, hanem a japán vállalati kultúrában is változást jelezne a külföldi befektetések iránti nagyobb befogadóképesség irányába. Miközben a Couche-Tard a döntésre vár, az elemzők szorosan figyelik, hogy a japán vezetők és kormányzati tisztviselők hogyan reagálnak, tekintettel a 7-Eleven nemzeti jelentőségére Japán kiskereskedelmi és kulturális szövetében.