Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Politikai ellenszéllel néz szembe a Disney

Elnökválasztási kampánya közepette Ron DeSantis floridai kormányzó központi témájává tette a „woke vállalatok felelősségre vonását”, és a Disney lett kritikájának egyik fő célpontja.

DeSantis a kampányhelyszíneken tartott gyűlések alkalmával azzal vádolta a Disney-t, hogy a gyerekeknek szóló műsorokban szexualizált tartalmakat alkalmaz, amit ő határozottan ellenez. A republikánus kormányzó és az ikonikus szórakoztatóipari vállalat közötti összecsapás a Disney-t a politikai reflektorfénybe helyezte, és ezzel potenciálisan beárnyékolta a vállalat régóta fennálló jó hírnevét.

Megfelelően politikamentes

A családbarát filmjeiről, tévéműsorairól és vidámparkjairól ismert Disney történelme során szorgalmasan kerülte a politikai és kulturális vitákat. A közmegítélésén azonban kezdtek repedések mutatkozni, és a vállalatnak most azzal a kihívással kell szembenéznie, hogy az elnökválasztás előválasztási kampánya során DeSantis támadásait elviselje.
Bár a Disney továbbra is az egyik legerősebb globális márka marad, a közelmúltban a hírneve nehezen kiköszörülhető csorbát szenvedett. Az Axios Harris Poll 100-as listáján – ami a vállalatok hírnevének megbízható rangsora – a Disney a 77. helyen szerepel a vállalati hírnév tekintetében, ez pedig jelentős visszaesés a 2017-es 7. helyezésről. A cégóriásnak most DeSantis folyamatos kritikáinak következményeivel kell megküzdenie.

A Disney vezetői megvitatták, hogyan kezeljék legjobban a DeSantis által tett gyújtó hatású állításokat. Áprilisban Robert A. Iger, a Disney vezérigazgatója „vállalkozásellenesnek” és „Florida-ellenesnek” nevezte DeSantist, válaszul a kormányzónak a vállalat elleni fellépésére, bár az is igaz, hogy azóta már jóval óvatosabban fogalmazott a nyilvánosság előtt, mivel nem akarta tovább súlyosbítani a helyzetet. A legújabb felmérések szerint az amerikaiak fele nincs teljesen tisztában a konfliktussal, ami azt jelzi, hogy a nyilvános viszályba való belemerülésnek nincs értelme, mivel csak további negatív címlapokat generálhat.
Bár DeSantis támadásai éreztették hatásukat, a Disney általános üzletmenetét ez érdemlegesen nem befolyásolja, hiszen a vidámparkok látogatottsága eddig nem csökkent jelentősen. Mindazonáltal az vitathatatlan, hogy a politikai vita nyomot hagyott. Az Axios Harris Poll felmérése szerint a Disney most az ötödik legjobban megosztó márka Amerikában, ami éles elmozdulás a korábbi, 2021-es semleges pozícióhoz képest.

A reakcióra válaszul

Természetesen azért, hogy a cégcsoport megvédje hírnevét és ellensúlyozza DeSantis narratíváját, kölönböző lépéseket tett. Áprilisban Asad Ayaz-t nevezték ki a Disney első márkaigazgatójává, aki a vállalat globális imázsának védelméért és javításáért felel. Ráadásul a Disney finoman nyomást gyakorolt DeSantisra. Egy fénykép, amelyen Iger Gavin Newsom kaliforniai kormányzóval látható Disneylandben arra emlékeztette DeSantist, hogy a Disney leállított egy nagyszabású projektet Floridában. Emellett Newsom jelenléte a Disneyland első Pride Nite-ján szintén erős üzenet a befogadásról.

A Disney kihívása részben a politikai kampányok természetéből fakad, ahol mint tudjuk gyakran a hangzatos szavak dominálnak. DeSantis állításai, miszerint a Disney támogatja a „gyermekek szexualizálását”, a helyi hírcsatornákon és a közösségi médiafelületeken keresztül nagy figyelmet keltettek. Amikor azonban a Disney ellenezte a floridai oktatási törvényt, a cég kifejezett aggodalma az LMBTQ+ gyermekek és családok potenciális célkeresztjébe kerülése volt, nem pedig a gyermekek szexualizálása.
A DeSantis által terjesztett támadások riasztólag hatottak a Disney vezetőire és cselekvésre sarkalták őket. A negatív szalagcímek, amelyek közül az egyik arról szólt, hogy a Disney World előtt tüntetők náci szimbólumokat és DeSantis kampánytábláit mutogatták, csak tovább fokozták a helyzetet.

A varázslat újraélesztése

E politikai kihívások ellenére a Disney más üzleti nyomással is szembesül, többek között a kiábrándító bevételi eredményekkel, a forgatókönyvírók sztrájkjával és a pénzügyi igazgató távozásával. A befektetők egyre nyugtalanabbak, és a Disney részvényeinek árfolyama is csökkent. A növekedés visszaszerzése érdekében a Disney a streaming platformjaiban bízik, bár a Disney+ előfizetőinek a száma nem emelkedett az elvártak szerint, és a teljes streaming részleg továbbra is veszteséges. A vállalat költségcsökkentési kampányt hajt végre, hogy a kiadásait 5,5 milliárd dollárral mérsékelje, ami viszont jelentős létszámleépítéseket eredményez.

Miközben a politikai összecsapás folytatódik és a Disney ezekkel az üzleti kihívásokkal szembesül, Robert A. Iger vezérigazgatónak az utódlás kérdésével is foglalkoznia kell, mivel szerződése 2024 végén lejár. A bizonytalanság közepette a Magic Kingdomnak át kell vészelnie a vihart, és meg kell találnia a módját, hogy megőrizze nagyra becsült márkaidentitását.