Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Ha nem vagy a technológia élvonalában, akkor veszítesz

Az Audi vezérigazgatójának, Markus Duesmann-nak autóiparra vonatkozó meglátásai

A COVID autópiac

Már nem nagy meglepetés, hogy a luxusautók piaca lenyűgöző nyereséget ért el annak ellenére, hogy a világot a pandémia határozta meg az elmúlt években. Ahogyan 2008-tól (a nagy recessziótól) kezdve emlékszünk, a gazdagok csak gazdagabbak lettek. Sokan arra fókuszálnak, hogy a szegénység és az egyenlőtlenségek rosszabbak, mint valaha, és még mindig valahogy szégyenletes, ha valaki arról beszél, hogy melyik luxusautó a jobb vagy a rosszabb. Társadalmilag még mindig nem teljesen elfogadható 200 000 eurót költeni egy új autóra – ennyi szenvedés közepette -, de persze nem mindenki osztja ezt a véleményt. A prémium vásárlók több, jobb minőségű árut akarnak, és a verseny most élesebb, mint valaha.

Ebben a háborúban a német autópiac kritikus szerepet játszik. Németország fő autógyártói a luxusautók piacának haranglábai, ahogy ők mennek, úgy megy az iparág is. A világjárvány jelentős változásokat hozott minden autógyártónál, de különösen igaz ez az egyik legtekintélyesebb német autóipari cégre, az Audira. Márpedig azért, mert közvetlenül azelőtt, hogy a világjárvány megkezdte volna támadását az emberiség ellen Európában, 2020. április 1-jén az Audi új vezérigazgatót nevezett ki.

Az Audi márka

Markus Duesmann, az Audi vezérigazgatója szerint „Voltak évek, amikor az egész iparág csodálta az Audin belüli teljesítményt és szellemiséget. Az Audi mindig agresszív volt és mindig új dolgokat próbált ki. Nézzük meg az R8-at, a TT-t, az A5-öt, az A7-et – ezek mind olyan autók voltak, amelyek egy új szegmenst határoztak meg”. Az Audi az egész iparágban arról volt ismert, hogy a technológiai határokat feszegette; például úttörő szerepet játszott a könnyűszerkezetes technológiában az alumínium térvázakkal. Az évek során azonban az Audi egy kicsit elvesztette előnyét. A vállalat 2012-13-ban a legkelendőbb német luxusautógyártó lett, de a következő fél évtizedben drámaian visszaestek az eladások. 2018-ra a rangsor harmadik helyére esett vissza, a Mercedes-Benz és a BMW is megelőzte. Amikor vezérigazgató lett izgatottan várta, hogy a vállalat továbbfejlesztésével, új lendület bevitelével visszaszerezze az első helyet.

És belép a COVID

A COVID-19 világjárvány 2020 márciusában Nyugat-Európa nagy részét elérte. Ezért vezérigazgatói karrierje a lehető legrosszabb időpontban kezdődött. „Ez nem csak egy nehéz év volt, hanem egy nagyon nehéz év” – mondta a riportereknek. „Kezelnünk kellett a válságot, fejlesztenünk kellett az Audit, új autóportfóliót kellett létrehoznunk, és ezer fronton kellett dolgoznunk”. A borús hangulat ellenére is megtalálta annak lehetőségét, hogy hogyan újítsa meg és fejlessze a vállalatát. „Ez a legérdekesebb időszak az autóipar számára, mert az iparág átalakulóban van. Ha előre gondolkodsz, ha változtatni akarsz a dolgokon, ha fejleszteni akarsz egy vállalatot, az fantasztikus dolog. Tehát ennek a változásnak az irányítása és az Audi rugalmasabbá tétele, hogy reagálni tudjon erre a változásra, ez az, ami igazán hajt engem.”

Az Audi ahelyett, hogy csak kifelé nézett volna megtette ugyanezt befelé is, hogy a személyes fejlődésre összpontosítson, ami a vállalat növekedéséhez vezet. „A válság előtt úgy gondoltam, hogy az emberekkel szemtől szemben vagy tömeg előtt beszélni a legnagyobb erősségem, ezért először nagyon rosszul éreztem magam, mert úgy tűnt, hogy a legerősebb fegyveremet vették el. Digitális eszközöket használva olyan formátumokat dolgoztunk ki, amikkel az emberek láthatják, ki vagyok, mi vagyok, és hogyan gondolkodom anélkül, hogy találkoznának velem. És ez nagyon jól működött.” A COVID által felvetett számtalan nehézség ellenére – a belső kommunikációtól kezdve a munkaerőhiányon és az ellátási lánc problémáin át a globális félvezető-válságig – a vezérigazgató a cég történetének legjobb első félévéhez vezette az Audit. 2021-ben rekordszámú autót szállítottak ki az ügyfeleknek (981.681), és 5,5 milliárd eurós nettó cash flow-t ért el.

A jövőbe tekintve

Az Audinak már a világjárvány előtt is voltak tervei a portfólió modernizálására, elsősorban az elektromos járművek irányába történő elmozdulásra. Amikor felügyelte a Vorsprung 2030-at (az Audi tízéves stratégiája) úgy döntött, hogy „nagyon pontosan, autóról autóra, szegmensről szegmensre, pontosan meghatározzuk, hogyan akarjuk csinálni, milyen platformot fogunk használni, milyen teljesítményt várunk el, hogyan akarjuk fejleszteni az ügyfélkörünket, és hogyan akarjuk az ügyfeleket a márkánkhoz kötni. Ez mind része az új stratégiánknak, és meghatározza a helyes irányt az átalakuláshoz vezető úton.” Úgy véli, hogy ez a megközelítés fogja megkülönböztetni az Audit a versenytársaitól: „Az egész európai ipar nem volt élenjáró a digitalizációban. Mi messze elöl voltunk és azt gondoltuk, hogy ez rendben van, de ez nem így van. A technológia olyan gyorsan fejlődik, hogy nekünk is az élen kell járnunk. Ellenkező esetben veszíteni fogunk.”