Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Tiszta és őszinte tükör

A RISE rendszer előretörése

Egyre többet hallani a RISE brand nevet, ha modern üzletemberekkel beszélgetünk. Személyiség- és viselkedésbeazonosító pszichológiai rendszereket mindig is alkalmaztak HR területen. A RISE önmagát döntéshozatali mechanizmust beazonosító rendszerként definiálja, így jelenleg egyedi szerepet tölt be a piacon. Palencsár Miklóssal, a RISE CEO/founderével beszélgettünk.

Sokat hallottunk már a RISE-ról, én is utánanéztem, de összefoglalná nekünk miről is szól az Önök rendszere?

Döntéshozatali mechanizmust beazonosító rendszerként definiáljuk magunkat. Ennek az alapját természetesen a személyiség- és viselkedésbeazonosító elemzések képezik, hiszen a döntéseink erre alapozódnak.

Akkor miért nem hívják a RISE-t személyiség vagy épp viselkedéstesztnek, hiszen ezekből már van egypár a piacon?

Egyrészt pont azért, mert azokból van bőven a piacon, és nem szeretnénk a legtöbbjük által okozott csalódottságból részesülni. Másrészt a RISE több, mint a piacon ismert elemzések, azoknál komplexebb és a motivációnak, döntéseknek, emberek gondolkodásának egy teljesen új dimenzióját képes megmutatni.

Miben tudnak Önök mást mutatni a jól ismert tesztekhez képest?

Tartalomban és szolgáltatásban egyaránt más irányelveink vannak. Tartalomban már a személyiségbeazonosításnál olyan faktorokat tudunk beazonosítani, amelyekre a többi rendszer nem képes ilyen komplexitásban. A teljes személyiség-életutat mutatjuk: eredeti személyiség, jelen személyiség, idolikus személyiség. Ezen túlmenően komoly generációs modult alkalmazunk, amelyet egyetlen rendszer sem tud, és drasztikus különbséget tudunk kimutatni a különböző korokban felnövő emberek döntéseiben. Komoly szociológiai és történelmi elemzések vannak a rendszer mögött. Social media rendszerelemzéseket alkalmazunk, hazugságvizsgálati elemek vannak beépítve, amelyek megmutatják a válaszadók őszinteségét és még sorolhatnám. A RISE nem egy teszt, nem egy pszichológuscsoport által kitalált ötlet átvitele az üzleti életbe. Nálunk a pszichológia, a szociológia, a generációs kutatás mellett nagyon komoly hangsúlyt kap az ÉLET.

Mit ért az alatt, hogy ÉLET?

Olyan szervezetfejlesztési és stratégiai szakemberek tudása van benne a RISE rendszerben, akik konkrét munkát, sikereket értek el a stratégiai HR és üzletfejlesztés területén. A RISE rendszer alapjait 21 éve alkalmazzuk valódi fejlesztések mentén, és a fejlesztések közvetlen tapasztalatai folyamatosan épültek be a rendszerbe. A RISE-nál alapelv, hogy egy új faktor, egy új elemzési modul jóváhagyása minden esetben üzletemberek kezében van. Ezen kívül alapelv, hogy mielőtt teszt formájában megjelennek a piacon, saját üzletfejlesztési projektjeinkben kerülnek a való életben tesztelésre. Ezek a tesztelések több ezer személy bevonásával, akár egy évig is eltartanak. Így biztosítjuk, hogy a végeredmény megbízható legyen.

Igen komoly rendszer és munka folyik Önöknél. 21 éves történetet említett, de a RISE-ról csak mostanság lehet hallani.

Igen. A rendszert 21 éve építjük és alkalmazzuk, de nem indultunk el a piacon vele, kizárólag azon partnerek számára volt elérhető, akiknél mi végeztünk üzletfejlesztést a világ különböző pontjain. Persze azért ezek nagy cégek, multik, világhíres startup vállalkozások, a területükön a legjobb lokális cégek. A RISE brand egy tudományos sportkonferenciára történő felkérés okán lett felépítve 2017-ben, és a nemzetközi expanzió ebben az évben indult el. Komoly partnereink maguktól találtak ránk.

Tiszta és őszinte tükör
Amine M’siouri
Milyen területeken alkalmazzák a RISE-t?

Az üzleti élet mellett nagyon komoly múltunk van a sportban. Erre különösen büszkék vagyunk, hiszen a személyiségértékelés és az abból fakadó döntéshozatali mechanizmus definiálásának tökéletessége a sportban azonnal jelentkezik. Amíg az üzleti életben „lehet tévedni” és talán hónapok, évek múltán derül ki, hogy nem volt jó az elemzés, a sportban, egy tétmérkőzésen nagyjából 2 mp után látható mindez. Az, hogy a RISE folyamatosan és intenzíven fejlődik a sportban, a legjobb feedback számomra. Több válogatottat készítünk fel az Olimpiára, nagyon sikeres klubcsapatok felnőtt- és utánpótláscsapataival dolgozunk, akadémiai rendszereket alakítunk ki, most már évek óta. A sport mellett jelen vagyunk az oktatásban, és a gyermeknevelésben is egyre inkább, hiszen a portfóliónk ettől az évtől kid-youth elemzésekkel is bővül. Az üzleti életben igen erős a jelenlétünk az IT, pénzügy, média, ingatlan, autóipar, FMCG területeken.

Kiknek ajánlják a RISE-t?

Azt látszik, hogy a legfontosabb területek közül mindegyikben van jelenlétünk. Én azonban összefoglalva úgy szoktam mondani, hogy a RISE annak való, aki nem fél az igazi, nagyon éles, a valóságot fekete-fehérben visszaadó tükörtől. Vagyis azok a cégek, szövetségi kapitányok, rektorok stb. alkalmazzák, akik számára valóban fontosak azok az emberek, akikért felelősséggel tartoznak, legyen az egy munkavállaló, egy sportoló vagy egy diák.

Miben méri Ön a RISE sikerét? Sikeres-e a RISE?

Nem abban, amiben egy igazi „frontembernek” kellene, gondolom én. Egy ilyen típusú rendszer sikere minden esetben a pozitív visszajelzés és az elemzett személyek fejlődése, életük pozitív irányba történő elmozdulása. Vannak olyan sikerkritériumok például, hogy aki elkezdett dolgozni a RISE-zal, az nem is hagyta abba. Vagy egy válogatott történelmi eredménye, amelynek része az, hogy a csapat a RISE rendszerrel lett felépítve. Ugyanez egy cég esetében. Persze a bevételeket is nézni kell, abban is igen szépen fejlődünk, de ez mindig következménye kell legyen a jó munkának, nem célként kell megfogalmazni egy ilyen rendszer esetén. Szóval, ha ezeket a kritériumokat nézem, akkor elmondhatom, hogy a RISE sikeres.

Nem lehet kihagyni a kérdést, hiszen a vírushelyzet meghatározza mindenki döntéseit. Mit lát Ön, hogyan hat a COVID-19 az Önök piacára?

Én azzal kezdeném, hogyan hat az emberek pszichéjére. Sokan próbálták standard válságként beállítani mindazt, ami most zajlik, de mára rájöttek, óriásit tévedtek. Az emberek döntéshozatali mechanizmusa, a döntéshozatali prioritások ilyen mértékben nem változtak az elmúlt 30 évben. Ez struktúrájában változtatja meg az üzleti életet, a sportot, az oktatást, egyszóval mindent. Pont ebből kifolyólag értékelődött fel látványosan az emberek ismeretének tudománya. Mindenki feketén-fehéren akarja látni a tényeket, hiszen most konkrét megoldás kell, és az önámítás, az önkritika hiánya életveszélyes lehet. Nagyon sok egyeztetés és vita zajlott a RISE terén a piaci induláskor, hogy nekünk is „aranyosabbnak” kellene lennünk. Csak szép dolgokat kellene mondanunk az elemzett személyekről. De ha nem mutatjuk meg a teljes képet, akkor mi értelme az elemzésnek? Ráadásul ki dönti el, hogy egy adott tulajdonság jó vagy nem? Kinek mi a jó? Szóval úgy döntöttünk, hogy bár nehezebb lesz a piaci bevezetés, mi őszinték leszünk. Én úgy gondolom, hogy ez jelentős előnyt biztosít számunkra a többi megoldással szemben a mostani COVID-19 helyzetben.

Akkor jó évet, éveket várnak üzletileg a RISE-nál?

Már idén drasztikusan megnövekedett az eladott elemzéseink száma, soha nem gondoltuk volna, hogy ilyen piaci startot tudunk produkálni. Ráadásul a partnereink valóban a modern felfogású, sikeres cégek közül kerülnek ki, és a RISE elemzéseit a legfontosabb embereiknek veszik meg először. Úgy gondolom, hogy hagyományos frontemberként is elégedett leszek 2021-ben.

Köszönöm szépen a beszélgetést.

Én köszönöm a lehetőséget.