Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Marvel, hibrid office és a jövő munkavállalója

Három történet, amit ezen a héten követünk

A Forbes és a munka jövője

A Forbes szerint az első számú HR-trend 2022 felé haladva az, hogy a munka a jövőben szorosan összefügg a munkavállalók életminőségével. Úgy vélik, hogy a munkavállalók jóléte többé már nem juttatás, hanem elvárás lesz a munkáltatóval szemben, ez viszont lehetőséget ad a cégeknek arra, hogy megmutassák, valóban mennyire törődnek a dolgozóikkal. A munkaadóknak mostantól az alkalmazottak egyéni és családi életminőségét is kell javítaniuk. Ehhez olyan szolgáltatásokra van szükség, amelyek magukban foglalják az érzelmi, pénzügyi, szociális és karrier jellegű jólétet. A Forbes a Hewlett Packardot idézi, ahol egy olyan mintavárosról beszélnek, ahol nemcsak a foglalkoztatottaknak, hanem családtagjaiknak is biztosítanak juttatásokat.

Az elsődleges probléma ezzel a „jóslattal” az, hogy annyira még nem érződik a hatása. Az alkalmazottak nem csak manapság, hanem már évtizedek óta követelik az ilyen típusú juttatásokat. A cégvezetők mindig is adtak mozgásteret a legjobban teljesítő dolgozóiknak, amikor az otthoni munkavégzésről volt szó. Másodsorban az az elképzelés, hogy a Hewlett Packard egy olyan vállalat példája, amelyik törődik a dolgozókkal már-már komikus, hiszen a legtöbb jóléti szolgáltatásuk alkalmazások formájában jelenik meg. Ez az „újonnan felfedezett” elkötelezettség nem is lehetne felszínesebb a munkavállalók jóléte iránt, hiszen a munkáltatók túl sokáig nem törődtek a beosztottjaikkal semmilyen értékes, értelmes módon. A legtöbb vállalat bár igen sok pénzt költ el „kirakatrendezésre”, de nem hajlandó olyan valódi megoldásokba fektetni, amelyek jelentősen megváltoztatják munkatársaik életét.

A Marvel kasszadominanciája

A Marvel-filmek 2021-ben az amerikai jegypénztárak bevételének tekintélyes, mintegy 30%-át tették ki. Ez azt jelenti, hogy a Marvel-filmek az előző évben több bevételt hoztak, mint bármelyik másik stúdió. A fő tanulság itt az, hogy a 2000-es évek elején kezdődött szuperhősös trend alig mutatja az öregedés jeleit – ahogyan a filmekben szereplő sok szuperhős is -, és van valami a filmekben rejlő eszkalációban és univerzális témákban, amelyek világszerte bevonzzák a nézőket. A 2021-es év 6 legnagyobb bevételt hozó filmjéből 5 a Marvel Stúdió filmjeiből került ki, sőt, az Örökkévalók – amely a legrosszabb kritikákat kapta a 2021-es Marvel-filmek közül – még mindig több bevételt hozott, mint a Daniel Craig főszereplésével készült utolsó James Bond-film, a Nincs idő meghalni. Szerethetjük vagy utálhatjuk őket, a Marvel szuperhős filmek itt vannak, és itt is maradnak velünk.

Habár ezek a filmek olyan szinten ismétlik önmagukat, hogy maximum egy repülőgépen bírom megnézni őket, ott is nehezen, az emberek azért választják mégis ezeket a filmeket, mert örömet, menekülést és persze felhőtlen szórakozást nyújtanak nekik egy olyan világban, ahol az elmúlt két évben szinte csak megszorításokban, szenvedésben és bezártságban volt részük a pandémia miatt. Viszont ha üzleti szempontból gondolkodom, akkor arra ösztönöznek, hogy vegyem észre, milyen jól fogy manapság az eszkaláció.

Hibrid irodák: Az on-site az új off-site

Régen a vállalatok évente néhányszor elvitték alkalmazottaikat egy-egy céges kirándulásra, amely gyakran tartalmazott főzőcskézést, kötélpályát, bizalomzuhanást, és a csapatépítést volt hivatott elősegíteni, illetve energiát adni a további munkához. A Harvard Business Review nemrég közzétett egy esettanulmányt, amely bemutatja, hogy a cégeknél sok minden megváltozott az utóbbi időben. Azok a munkáltatók, amelyek megszabadultak az irodai munkától a „bárhonnan dolgozz bárhol” politika javára, beleütköztek egy problémába: az emberek be akarnak menni az irodába, ha nem is minden nap, de legalább időnként. A megoldás az „on-site”, egy időszakos (általában havonta egyszeri) nap, amikor a kollégák összegyűlhetnek, barátságot építhetnek és élvezhetik egymás társaságát. Egy vonzó on-site létrehozása azonban nem olyan egyszerű, mint egy helyiség kibérlése és egy parti megrendezése. A tanácsadók szerint ezeknek a napoknak olyan struktúrával kell rendelkezniük, amely tükrözi a vállalat hosszú távú céljait is.

Még a cinikusoknak is el kell ismerniük, hogy ezek a „szupernapok” zseniálisak. Bár lehet, hogy rövid távon nem befolyásolta negatívan a termelékenységet, amikor mindannyian elkezdtünk otthonról dolgozni, de sokat veszítettünk vele. Persze többé nem kell annyi felesleges időt töltenünk a „fecsegőkkel”, akik hívatlanul jelennek meg az asztalunknál, de nem is kapunk lehetőséget arra sem, hogy könnyedén eszméket cseréljünk, építsük a kapcsolatainkat, és részt vegyünk a nagyon is szükséges társas érintkezésben. Rengeteg olyan ember van, akinek nincs szüksége sok szociális interakcióra, de számukra is a havi egy nap egy álom ahhoz képest, ahogyan a munkahelyi élet korábban zajlott.