Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Fenntarthatóság és hitelesség a szépségiparban

Az elmúlt néhány évben a fogyasztói preferenciák nagymértékben megváltoztak, és nem csak a világjárvány miatt.

Az iparág helyzete

Az elmúlt fél évtizedben a szépségipar olyan átalakuláson ment keresztül, amelyet kevesen tudtak volna megjósolni. A YouTube és az Instagram az egész iparág talán legfontosabb csatornáivá váltak az ott szereplő „szépségguruknak” vagy „szépségipari influenszereknek” köszönhetően. Ezek az influenszerek a YouTube-on mutatják be sminkelési és bőrápolási tudásukat – gyakran a hogyan kell használni oktatóvideókban -, valamint azt is, hogy miként lehet elérni egy adott megjelenést vagy stílust. Az Instagram is hasonló, de itt a hangsúly inkább a végeredményen van, mint magán a folyamaton. A vállalatok nagy összegeket fizetnek azért, hogy termékeik szerepeljenek a népszerű csatornákon, mert ezeknek a „véleményvezéreknek” a befolyása hihetetlenül megnőtt az utóbbi időben. Ők váltak az iparág kapuőreivé, és ők irányítják, hogy a fiatalok – egészen a tinédzserekig – hogyan és milyen termékeket használjanak. A világjárvány csak felgyorsította ezt az online átalakulást, és ahogy Mark Johnson, a Molton Brown elnöke fogalmazott: „Ez az iparág mindig is hullámzott, azonban az egyetlen dolog, ami most igazán lendületben tartja az az, hogy nagyon izgalmas időszak ez a szakma életében.”

Mielőtt még menő volt

Ez a szegmens nemcsak azért izgalmas, hogy a vállalatok milyen csatornákon keresztül érik el a fogyasztókat, hanem azért is, mert jelentősen megváltozott, hogy mit akarnak a vásárlók. A fenntarthatóság, amely már a világjárvány előtt is egyre inkább előtérbe került, a pandémia miatt a fogyasztók prioritásai között egyre előkelőbb helyet foglal el. „A bezárások egyik napról a másikra történtek, és ennek hatására sok nagyváros felett lett kékebb az ég, hiszen csökkent a környezetszennyezés, sőt még a vízminőség is javult. És azt hiszem ez egy jó pillanat volt arra a vásárlóknak, hogy hátradőljenek és újraértékeljék mi az, ami a legfontosabb nekik.” A divat világában széles körben elítélték a fast fashion-t, ahol a pazarlás óriási a rosszul, nagy tömegben gyártott ruhák miatt, és a fogyasztók a fenntartható módon előállított tartós divatot kezdték előtérbe helyezni. A prémium bőrápolás területén is hasonló folyamat játszódott le, és ez kapóra jött a Molton Brown-nak kihasználva a már megszerzett hitelességét. A vállalat alapítóinak az volt az ambíciója, hogy olyan környezetbarát szépségápolási termékeket hozzanak létre, amelyek az előállítás során mentesek a „kegyetlenségtől” (egyébként ők már a kezdetektől fogva ezt az irányvonalat képviselték). Az elmúlt 50 évben a cég a legjobb természetes összetevők felhasználásával szerzett hírnevet. A fiatalabb fogyasztók számára rendkívül fontos a beszerzésre és a fenntarthatóságra való odafigyelés, hiszen beléjük ivódott, hogy ki kell venniük a részüket a bolygó megmentéséből.

A kevesebb több

A fenntarthatóság önmagában nem elég a vásárlók megnyeréséhez, ezért a Molton Brown két másik pillérre is nagy figyelmet fordít: az egyediségre és a minőségre. A minőség önmagáért beszél, de a vállalat „az egyéniségről alkotott elképzelést London, az otthonunk ihlette, amely az egyik legváltozatosabb és legnyitottabb hely a világon. Számunkra ez azt jelenti, hogy hűek maradunk alapítóink eredeti törekvéseihez és ethoszához, amelyek ma vitathatatlanul aktuálisabbak, mint valaha.” Összességében a vállalatnak egyfajta egyensúlyra van szüksége; olyan fogyasztókat akarnak megnyerni, akiknek fontos a minőség és hajlandóak prémium árat fizetni, azonban a luxusszegmens – ha visszanézünk – mindig is a túlzott fogyasztásról szólt. „Általánosságban újradefiniáljuk a szektort, biztosítva, hogy az emberek megértsék, ez már nem a túlzásról szól… még mindig tudunk olyan luxusélményt nyújtani, amely hihetetlenül kívánatos, nem köt kompromisszumot a minőség és az élmény terén, és emellett a lehető legjobban fenntartható. Ez nem könnyű, de valóban hiszünk abban, hogy ebben az esetben a kevesebb a több. És ez már nem arról szól, hogy nevetségesen extravagánsak legyünk, hanem arról, hogy hitelesek.” A hitelesség pedig talán a legjobb irányvonal, amit egy márka képviselhet.