Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

TOP 10 cikkek 2021: #8

A tipikus alkalmazotti hozzáállás vége

Amikor egy kisvállalkozás eléri azt a méretet, hogy a tulajdonos már jelentős mértékben távolodik a napi üzletmenettől, egyre több kihívással néz szembe. Ezt mindenki tudja, nem nagyon szükséges hangsúlyozni. Van viszont egy olyan folyamat, amivel kevesen foglalkoznak, márpedig a 2021-es évtől kezdve hihetetlen jelentősége lesz az üzleti sikerességben. Amikor ugyanis bekerül az általános „alkalmazotti szemlélet” a vállalkozásba, akkor automatikusan elindulhat egy komoly erózió is, és az a vállalkozás, amely nagyon szépen felépítette magát a nulláról, igen nagy sebességgel újra a nullán találhatja magát, ha nem figyel. Ez mindig fontos kihívás volt az üzleti életben, de talán sosem bírt akkora jelentőséggel, mint a vírusválság utáni újrakezdéskor.

A szolgáltatás ereje

Sokszor hangoztatjuk, hogy még ha a termék adott esetben gyenge is, amennyiben egy magas színvonalú szolgáltatást kapunk mellé, akkor igen sokáig hajlandóak vagyunk szemet hunyni a gyengeségek felett. Ugye nem kell bemutatni, hogy olykor egy-egy jó szónak mekkora ereje is tud lenni? Erről mindig egy tv show részlete jut eszembe, amely egészen jól bemutatja, hogy az amerikaiak mekkora csodákra képesek ezen a területen. A Jóbarátok című sorozat egyik epizódjában Chandler próbálja mindenáron otthagyni a konditermet és felmondani tagságát, de egyszerűen nem megy neki, amin a többiek jót mulatnak. Ross segítségére siet, mert hát az mégis csak gyenge kifogás barátjától, hogy „túlságosan elbűvölő az ügyfélkapcsolatos hölgy”. A két férfi együtt nagyon határozottan érkezik meg a konditerem recepciójához, ahol azonnal követelni kezdik a tagság felmondását, mire a recepciós azonnal hívja a „megoldó hölgyet”. Ő persze pontosan olyan szívdöglesztő, ahogy azt Chandler leírta, így hát nem a tagság felmondásával, hanem Ross új tagságával együtt távoznak a teremből. Otthon aztán komolyan gondolkozni kezdenek, hogy ez mégsem rendjén való, és kitalálják, hogy mivel a konditeremben egyszerűen lehetetlen a szerződés megszüntetése, így a bankban mondják fel a számlát, amiről a tagsági díj utalódik. Arra persze nem számítanak, hogy ott is van egy „megoldó hölgy”. Nem ragozom tovább a történetet, leírva biztosan nem olyan vicces, viszont igen tanulságos. Mert hát az amerikaiak valóban tudnak valamit, amit sok más ország nem – és itt most kimondottan a szolgáltatás színvonalára gondolok. Sőt, nem is a szolgáltatás szót használnám, inkább a „kiszolgálást”, mivel még a legmenőbb éttermekben sem derogál, hogy azt az embert, aki pénzt költ náluk, valóban ki akarják szolgálni. Persze sok filmben ezt a humor szintjéig viszik, de hát kit érdekel, ha élőben valóban élvezhetjük mindezt. Egyszerűen ilyen maga a nép vagy a kultúra. Ezt nem tudhatom biztosan. Azt viszont pontosan tudom, hogy tökéletesen alkalmazzák a motivációs rendszert, mely szerint minden „kiszolgáló ember jövedelmének” a borravalóból áll össze egy komoly hányada. Kit érdekel, hogy mi van az egész mögött, ha az ember örömmel költi el a pénzét?

Az a fránya válság

A válságokat senki sem szereti. Illetve ez így önmagában nem igaz, mert azok például imádják, akik előre tudnak törni ezekben a nehéz helyzetekben. Akik pontosan tudják, hogy egy válság mindig lehetőséget teremt arra, hogy a „begyepesedett” szokásokon változtassanak az emberek. És hát 2021 mindenképp egy ilyen időszak. Sokan mondják, hogy ez az év a „szolgáltatások éve” lesz. Erre minden üzleti szereplőnek fel kell készülnie. Egyet tudok érteni a kijelentéssel, hiszen az újranyitás sok meglepetést hoz majd a különböző vállalkozásoknak. Az emberek nem fognak automatikusan visszatérni régi szokásaikhoz. Legalábbis nem olyan számban és mértékben, mint ahogy azokat otthagyták a válság indulásakor. Mindenkinek újra meg kell küzdenie a vásárlók kegyeiért. Ebben a harcban különösen nehéz pozícióban vannak a kisvállalkozások, és nem feltétlenül a tőkeerejük miatt. A kisebb egységeket ugyanis pontosan a magasabb színvonalú kiszolgálás reményében választják a vásárlók, hiszen ott nem egy nagy tömegnek lesznek az egyik, talán kevésbé fontos, vagy ugyanolyan fontos elemei. Ha viszont nem kapják meg a megkülönböztetett bánásmódot, akkor csak a tőkeerő-összehasonlítás marad, amiből a kicsik nem jönnek jól ki. 2021-ben kimondottan fontos lesz, hogy a kisvállalkozások tulajdonosai gyökerestől megszabaduljanak a tétlen, a tulajdonosok által csak „tipikus alkalmazotti hozzáállásnak” bélyegzett magatartásmódtól.