Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Nemzetközi expanziós ébredés

Több új trendet hozott magával a 2020-as év. Természetesen vannak negatív irányúak és vannak pozitív töltetűek. Ez így normális egy válsághelyzetben. A legjobb szakértők is csak próbálják megmondani, hogy mi lesz majd az aktuális periódus üzleti következménye hosszú távon. Azt már látni lehet, hogy üzleti szempontból az idegenforgalom a COVID-19 legnagyobb vesztese, a legnagyobb nyertese pedig a fertőtlenítőszerek piaca. A két ellenpólus között azonban igen nagy szórás van a többi üzletág tekintetében. Most viszont egy másik, stratégiaibb látásmód alapján elkészített rangsorra szeretnénk felhívni a figyelmet, ugyanis a pandémia egyértelműen legnagyobb nyertese e téren a nemzetközi terjeszkedés.

Lokális cégek kis álmokkal

Bár országonként változó a hozzáállás, összességében elmondható, hogy a lokális cégek legnagyobb kihívása a nemzetközi piacra történő kilépés. Még ott is komoly erő kell ahhoz, hogy valaki arra adja a fejét, hogy elhagyja saját országhatárait és nekivág a nagy ismeretlennek, ahol konkrét központi programok és bejáratott receptek támogatják a helyi vállalkozásokat. Persze vannak olyan vezetők, tulajdonosok, akik ezt minden gondolkodás nélkül megteszik, de koncentráljunk most a sikeres, józanabb irányokra. Már idejekorán megtanulják a lokális cégek tulajdonosai, hogy komoly rizikóval jár egy másik országba, hát még egy másik kontinensre történő terjeszkedés, és ebből kifolyólag komoly befektetésekkel bír. Éppen ezért többször átgondolják mielőtt nekilátnának. Az elmúlt évtizedben – leginkább a 2008-as válság hatására ¬– jelentősen visszaszorult a „kimegyünk, nyitunk egy irodát, és majd meglátjuk” típusú expanzió, hiszen nagyon sokan, nagyon csúnyán megégették magukat. Óriási költségeket jelentett a tulajdonosok számára, amelyek vagy felemésztették teljes, hazai piacon megtermelt profitjukat, vagy pedig kénytelenek voltak befektetőket beengedni eredeti vállalkozásukba is, ahol előtte jól elvoltak. Nem véletlenül jelentek meg azok a stratégiák, amelyek a sokszor földrészeken átívelő sales folyamatokat részesítették előnyben, és nem a lokális kitelepülésre koncentráltak. Akkor javasolták a „betelepülést”, amikor már egyértelműen látszódott, hogy a piackutatások nem hazudnak, valóban vannak ígéretes leadek. Így az expanzió rizikóját jelentős mértékben csökkentették. Az induló befektetések sokszor tizedükre estek vissza, viszont az eredmények javultak, hiszen az irodanyitást követő időszakot nem jellemezte az a feszült kényszer, hogy „ég a pénz”, és teljesíteni kell. Ennek köszönhetően egyre több lokális cég tudta növelni álmai méretét és dimenzióját.

Robbanásszerű növekedés

Ebben az évek óta tartó folyamatban jelentett komoly piaci támogatást a COVID-19 időszak. A járvány megjelenése előtt ugyanis egészen egyoldalú volt a piaci fellépés az expanzió tekintetében, hiszen leginkább a rámenős félnek volt csak érdeke a virtuális találkozás, míg a másik oldal nem akart felhagyni a már jól megszokott személyes egyeztetésekkel. Bár komoly sales módszertannal és kommunikációval elérhetőek voltak a sikerek, ezek szintje összehasonlíthatatlan a mostani helyzettel. A video meetingek használatának robbanásszerű növekedésével ugyanis összemosódnak az országhatárok és a kontinensek. Nem mindegy, hogy a szobánkból 50, 500 vagy éppen 5000 km-ről kapcsolódó partnerrel beszélgetünk? Ezt a hatást az okos stratégák idejekorán felismerték, és jelentős expanzióra irányították át a lokális piacok meghatározó szereplőit, igen komoly sikerekkel. A befogadó oldal is jól járt az új helyzettel, hiszen globálissá vált a gondolkodásmód, az együttműködés, és megszűntek a lokális korlátok. Ha a szakmai tudás, amelyre a cégnek szüksége van 10 000 km távolságra van, akkor igenis onnan kell megvenni, és nem szabad megelégedni egy gyengébb minőségűvel, csak azért, mert közelebb van hozzánk. Pont ennek a folyamatnak köszönhetően a megmérettetés is globalizálódik. Nem elegendő már, hogy az adott országban mi vagyunk a legjobbak, nemzetközi szinten is állni kell a sarat. Ez persze egyértelműen mutatja a piac jövőjét. Mi, emberek nem vagyunk hajlandóak lemondani a személyes találkozókról, de nem is kell, hiszen ki ne utazna akár többezer kilométert is egy már zsebben lévő üzlet miatt? És ki ne látogatna meg egy másik országot időről időre, hogy lássa, üzleti partnere elégedett és a dolgok rendben mennek? Főként egy lokális cég tulajdonosa, vezetője? Miért ne kötné egybe az üzleti utat egy új kultúra felfedezésével vagy egy lazább hétvégével? Nem véletlen, hogy a nemzetközi expanziós igények megsokszorozódtak az elmúlt egy évben. Erre a tanácsadó cégeknek is fel kell készülniük.