Free Porn
xbporn
https://www.bangspankxxx.com
voguerre
southampton escorts
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Amikor magunkból indulunk ki: fordulópont!

A kisebb méretű cégeknél komoly fájdalmat jelent, ha tükröt mutat egy szakember arra, hogy a marketinggel kapcsolatos anyagokban maga a tulajdonos karaktere jelenik meg, és ezzel ellehetetleníti a cég további fejlődését, vagy az elmúlt időszak visszaesésének pontosan ez az oka. Amíg az ilyen cégeknél ez egy személyes fájdalom, addig a nagyobb vállalatok, multik esetében teljesen más mechanizmusok játszódnak le. Inkább a mundér becsületének védelme az, ami a legnagyobb kihívást okozza a szakemberek számára, és amíg kisebb céges keretek között egy emberrel, és sokszor annak családjával kell megküzdeni a sikerért, a nagyvállalatok esetében általában egy egész igazgatósággal kell szembenézni egy ellenvélemény kapcsán.

Márpedig sokat dolgozunk

Talán így lehetne a leginkább összefoglalni az alapproblémát a nagyobb cégek esetében, ha brand, termékkoncepció, dizájn és egyéb témakörben történő egyeztetésről van szó. Bár sok vállalkozás próbálkozik azzal, hogy az üzletfejlesztés összes stratégiailag fontos területét kiépítse saját hálózatán belül, és még arra is komoly hangsúlyt fektetnek, hogy ezek a területek jól kommunikáljanak egymással, de az biztos, hogyha egy igazán komoly stratégiai lépésre szánják el magukat, ahhoz külső segítséget szükséges bevonniuk. Hiszen nem létezhet az, hogy érdemes olyan szakembereket megfizetni, akik olyan piackutatási vagy brand stratégiai tudással rendelkeznek, amire egy adott cégnek jó esetben is két-háromévente van szüksége. Hiszen ezek a szakemberek nem számítanak olcsó munkaerőnek, így a fenntartásuk egy olyan időszakban, amikor nem dolgoznak, szinte lehetetlen. Már csak azért is, mert az igazi szakember ráadásul dolgozni és szakmailag fejlődni akar, és úgy nyilván igen nehézkes ez, ha nincs elegendő mennyiségű munka, ami ezt biztosítaná számukra. Úgyhogy ezek az unikális tudással rendelkező, speciális szakterületen dolgozó szakemberek előbb-utóbb elhagyják a céges kereteket, és vagy freelancer-ként tevékenykednek, vagy pedig létrehoznak egy vállalkozást, amely kimondottan azzal az egy szakmai területtel foglalkozik, viszont abban igen komoly mélységekig elmerülve. Ez azt is magával hozza, hogy azon a területen egyre több, sokszor egymástól egy kívülálló szemével teljesen eltérő megrendelői körtől folyamatos megbízásokat kapnak, ezzel pedig a konkrét tapasztalatuk messze elhalad az egy cégnél ülő szakemberekhez viszonyítva. Amikor egy olyan szegmensről van szó, mint például a marketing, akkor hiszik vagy sem, ez a szimplán emberi tényező okozza a legnagyobb feszültségeket megrendelők és szakemberek között. Hiszen ha mondjuk egy adott vállalat logójának átalakításáról van szó vagy épp egy új dizájnt kell tervezni, esetleg egy már meglévő cég új terméket szeretne a piacra bevezetni, akkor azt nem árt ha olyan szakemberek támogatásával végzik, akik ezt folyamatosan művelik, és évente több tucat ilyen megrendelése van. Persze ez komoly feszültséget teremt a belső marketingesekkel, igazgatókkal, sokszor magával az ügyvezetővel szemben is, hiszen ilyenkor egyértelműen szembesülniük kell azzal, hogy ők megragadtak egy bizonyos szinten. Ez a tükör félelmet kelt az alkalmazottban, hiszen egy rossz fordítással arra is lehetne gondolni könnyedén, hogy ők nem dolgoznak annyit, vagy rájuk már nincs is szükség. És bár ebben a speciális témában ez igaz, de általánosságban semmiképp nem állja meg a helyét!

Elfogadás, befogadás

A világ egyre inkább szól mások elfogadásáról, a különbözőségek megértéséről, de ennek átvitele az üzleti életbe, mármint úgy igazán komolyan, a legtöbb cég esetében még várat magára. Általában úgy vagyunk vele, hogy elfogadjuk azt, ami nem is áll olyan messze tőlünk és büszkén kijelentjük, hogy mi aztán nyitott gondolkodásúak vagyunk. Ahhoz, hogy a cég brandjével kapcsolatos kérdésekben ne önmagunkból induljunk ki, az első lépés mások elfogadása. Annak elfogadása, hogy egy szakember jobban ért nálam bizonyos dolgokhoz. Persze teszteljük a tudását, keressük mindig a logikai bukfenceket, de fontos, hogy ezzel ne öljük meg a fejlesztést. Nagyon sok esetben végződik úgy üzletfejlesztési program, hogy ezen a ponton bár nem történik törés, de az üzletfejlesztő elveszíti lojalitását, motivációját az adott partnerrel kapcsolatban, és elindul a „tudod mit, csináld úgy, ahogy akarod” mentalitás. Ilyenkor nyugodtan moshatja kezeit a folyamat végén, hiszen a megbízó piszkított bele a folyamatba. De az igazi megrendelő, még ha tesztelések árán is, de elfogadja, amit az általa megfizetett hozzáértő specialista mond, a szakember pedig nem adja fel az első oda nem illő kérdésnél. Ahogy ez a pont lehet egy lassú szakítás kezdete, ugyanúgy lehet egy hosszan tartó komoly szakmai kapcsolat kezdete, ahol a kölcsönös tisztelet alapelvvé válik.