Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

A Covid-19 hatása a különböző generációkra – 4. epizód: The Diplomats

Azt minden szakember biztosra vette, hogy a 2020-ban elindult COVID-19 válság legnagyobb nyertesei az 1973-1984 között született, The Diplomats generáció lesz. Meg is volt minden adottságuk ahhoz, hogy ez így legyen. Tegyük hozzá, hogy a 2008-as gazdasági világválság igazi nyerteseiről beszélünk, hiszen a válságból győztesen kikerült cégek tulajdonosai, vezetői, döntéshozói jelentős többséggel ebből a generációból kerültek ki. Így szinte evidens volt, hogy amit elkezdtek 2009-től, azt most befejezik, és hosszú időre teljesen kiszorítják a többi generációt a sikerek színpadjáról. A bökkenő az volt, hogy ezt maguk a generáció szülöttei is készpénznek vették, és a túlzott önbizalomért végül sokan meg is fizettek.

Válság előtt

Ha azt mondjuk, hogy a The Authoritarians generációnak szerencséje volt, mert zavartalanul, autodidakta tudással is tudtak céget építeni, a The Precisionists generáció tagjai pedig a hidegháború hivatalos végét jelző, Szovjetunió felbomlása után újradinamizált piacon tudtak céget vagy karriert teremteni, akkor a The Diplomats generáció legnagyobb előnye biztosan az volt, hogy a globalizáció valódi kezdetén jelentek meg a menedzserpiacon. Ők voltak azok, akik megbízhatóan tudtak nyelvet beszélni, értettek az IT-hoz, nemzetközi szemléletükkel pedig valóban globális látással rendelkeztek. Ráadásul erre a generációra csupa pozitív és dinamikus esemény hatott, melynek következtében proaktívak voltak, és nagyon hamar jól kommunikáló és befolyásos, igen diplomatikus csoporttá tudtak válni. Nagyon jól értenek a cégeken belül „játszmákhoz”, és ha saját cégbe fognak, akkor valóban unikális dolgot akarnak teremteni. Sokszor a tudásuk, termékük messze áll a valódi egyediségtől, de ezt olyan meggyőzően tudják elfedni, hogy a többi generáció képviselői sokszor „nagykanállal” eszik meg szavaikat. Ennek okán könnyen és gyorsan építettek fel karriereket, jól használták ki a 2008-as válság adta lehetőségeket. Amíg a náluk idősebb generációk esetén jellemző, hogy nem igazán tudják tudásukat a kellő módon megfogalmazni, ez a generáció már a nem létező tudást is el tudja adni kifelé. Világválság utáni szárnyalásuk nagyjából ennek volt köszönhető, hiszen amikor még mindenki a sebeit nyalogatta, vagy épp az összeomlás szélén állt és otthon, bezárkózva figyelte az eseményeket, ők már támadták. Komoly piacot szereztek maguknak, hatalmas önbizalmat gyűjtöttek, és nem féltek megmutatni a sikereiket, így a fogyasztói piacon is prémium vásárlóként jelentek meg, ami pedig komoly figyelmet vonzott a többi generáció részéről. A fiatalabbak felnéztek rájuk, könnyen váltak idollá, az idősebbek pedig, még ha néha irigykedve is, de elismerően nézett az új kor menedzsereire. Bátran kijelenthetjük, hogy a The Diplomats generáció szülötteinek szekere bizony nagyon jól hasított egészen 2020-ig.

Válság után

Pontosan ennek volt köszönhető, hogy mindenki immár egyértelmű tényként kezelte, hogy ez a száguldás folytatódni fog. Erre szokták azt mondani, hogy „innen már csak el lehet rontani”. Hát, nehéz volt, mégis sokaknak sikerült. A gyors siker ugyanis sok menedzser fejébe szállt. De nem is ez volt a legnagyobb gond! Ez a generáció ugye a startup korszak elindítója, megteremtője volt, kezdve talán a legismertebb Facebook sztorival. Tehát ez a generáció, egész pontosan az őket gyermekkorukban ért generációs hatásoknak köszönhetően, valóban képes volt újraértelmezni az üzleti perspektívákat. Persze ez minden generációnál igaz egy kicsit, de soha nem történt meg olyan mértékben, mint a The Diplomats generáció esetében. Ez a generáció valóban fel tudott mutatni igazi sztárokat és idolokat. A legnagyobb baj végül az volt, hogy 2008 után nagyon sokan elhitték ezt magukról azok is, akik csak átlagos vagy átlag alatti képviselői ennek a jó időben piacra kerülő generációnak. Fontos, hogy az igazán sikeres, fenntartható piaci helyzetet kialakítani képes menedzserek Expert személyiség faktora kiemelkedő. Ez segíti őket abban, hogy túllépjenek saját generációja felületességein, azon, hogy kommunikációval mindent el lehet intézni. Mert ez csak rövidtávon igaz! Ők azok, akik nagyon szeretik a színpadot, és úgy gondolják, ha ott állhatnak, akkor minden rendben van. Szóval összességében ez a generáció csalódott a legnagyobbat 2020-ban, és ez a csalódás valahol folytatódik 2021-ben is. Nem feltétlenül jelenti mindez karrierjük hanyatlásnak indult, vagy az általuk irányított cég már nem lesz sikeres, de azt mindenképpen, hogy az Expert jelenlét nélkül már nem lesz olyan dinamikus a fejlődés, nem jönnek a könnyű sikerek, és egyre többször rámutatnak arra, hogy tudásuk bizony sokszor átlagos. A pandémia komoly mértékben szűkítette le a manipuláció és befolyásolás színpadát, amivel jelentős mértékben gyengítette az erre építő The Diplomats generáció esélyeit.


Előző rész

A Covid-19 hatása a különböző generációkra – 3. epizód: The Precisionists