Free Porn
xbporn

https://www.bangspankxxx.com
Budapest     Debrecen     Szeged     Miskolc     Pécs     Győr     Nyíregyháza     Kecskemét     Székesfehérvár     Szombathely     Szolnok     Érd     Tatabánya     Sopron     Kaposvár     Veszprém     Békéscsaba     Zalaegerszeg     Eger     Nagykanizsa     Salgótarján     Esztergom     Dunaújváros     Hódmezővásárhely     Szekszárd     

Az üzletfejlesztő barát – Az üzletfejlesztés átalakulása a COVID-19 hatására (6. epizód)

Tokió valószínűleg a legemlékezetesebb olimpiaként vonul be a sporttörténelembe. Mentális szempontból a legnagyobb kihívást jelentette úgy a sportolók, mint az őket felkészítő szakemberek számára. Nem véletlen hát, hogy új, egyedi eszközökhöz és rendszerekhez folyamodtak a siker érdekében. Ezek közül az egyik leghatásosabb a mentori munka alkalmazása volt, amit személyesen követhettem végig.

Üzletfejlesztők a sportban

Sokan furcsállva kapták fel a fejüket még pár évvel ezelőtt is, hogy vajon mit keresnek az üzletfejlesztéssel foglalkozó szakemberek más területeken. A sport területén elért sikerek receptjeit sokan próbálták alkalmazni az üzleti életben, hiszen például a csapatépítés során az üzletember számára igen könnyű elfogadni, hogy, ha egy edző által alkalmazott módszertannal világbajnokságot vagy olimpiát lehet nyerni, akkor ez biztosan nem lehet rossz egy a piacon már sikeres csapat irányításának támogatásához sem. Aztán a felhasználók utólag szinte kivétel nélkül megállapíthatták, hogy igazi értéket nem tudott teremteni a sportból átemelt megoldás, maximum rövidtávon érdekességként funkcionált. Illetve működött az extra motiváció, amely abból fakadt az üzletemberek számára, hogy valamelyik híres sportember okítja a cégvezetést. Fordítva ez nem igazán működött, aminek a ma már sikeres mentorok abban látják az okát, hogy, a fentiekkel ellentétben, egy sportoló számára a hagyományos, sokszor a sporttól már kinézetre is távol álló üzletemberek nem hiteles források ahhoz, hogy a sportsikerek építését támogassák. Így, mivel az ideál nem áll úgy rendelkezésre ebben az esetben, mint a sportolókról alkotott kép az üzleti környezetben, maga az extra motiváció sem sincs jelen, és valóban csak egy feleslegesen átemelt metodika a folyamat vége, aminek semmi köze sincs a csúcsra jutáshoz. Ha viszont, a csapatépítéshez és csapat-motiváláshoz kapcsolódóan összességében vizsgáljuk, miként lehetséges a legjobbat kihozni emberek csoportjából, akkor mindenképp létezik közös pont a két terület között, hiszen emberek találhatók mindenhol, akiket meg kell érteni és a célok irányába kell mozgatni. Vagyis a feladat egyértelműen az volt, hogy miként tudnak az üzletemberek idollá válni a sportolók szemében, hiszen ezzel már nyitott fülekre találnak a valódi szakmai tudás átadásához. Ebben a folyamatban az üzleti élet is jelentős előrelépést tett az elmúlt évtizedben, hiszen az üzletben is felértékelődött a sportos jelenlét és a sportolói múlt, valamint az, hogy egészségesnek, energikusnak kell lenni ahhoz, ha valaki tartós sikert szeretne elérni. Ma már ugyanis „ciki”, ha a munkáját végző, komoly üzletembert például cigarettával a kezében ábrázolják bárhol is, pedig ez a múltban sokszor természetes volt. Így az üzletfejlesztőknek egyre nagyobb terük nyílt ahhoz, hogy átkalandozzanak a sport területére és ott is alkalmazzák ismereteiket.

Gyorsaság és dinamizmus

Ettől függetlenül természetesen fennállnak a különbségek is a sport és az üzlet között, ha már fejlesztésről esik szó. Ezek közül az eltérések közül leginkább a gyorsaságot emelik ki a szakértők. Az üzleteben, még akkor is, ha a tulajdonost vagy a cégvezetést inkább az agresszivitás jellemzi, sosem érhetnek fel a fejlesztéssel szemben támasztott időbeli elvárások a sportban tapasztaltakhoz. Ráadásul az eltérés leginkább a szakmai tudás megítélése terén jelentős annak bebizonyosodása esetén. Az üzleti életben nyugodtan lehet csapatot fejleszteni és a vezetői munka motiválása is hosszabb távon értendő, amit majd valamikor, valaki biztosan tesztelni és ellenőrizni fog. Vagy nem. Ellenben a sport területén az eredmények gyorsan jönnek, ha pozitív, ha negatív az előjel, így ha valaki ért a szakmájához, akkor igen gyorsan sikeressé válhat, aki viszont nem, arról gyorsan kiállítják a kedvezőtlen bizonyítványt. Ezért tartják magukat távol az üzletemberek a sporttól, még ha lehetőségük is lenne ezen a területen tevékenykedni. Nagyon sokan maradnak a nyugodtabb, de mindenképp biztonságosabb üzletnél. Ennek is köszönhető, hogy ma még óriási eredményeket lehet elérni valamely üzletfejlesztési megoldás sportban történő alkalmazásával, mivel egyedi és különleges hatalmat ad a felhasználója kezébe.


Előző rész:

Az üzletfejlesztő barát – Az üzletfejlesztés átalakulása a COVID-19 hatására (5. epizód)